آنچه می بایست درباره فیلتر اول بدانیم

راهنمای فیلتر الیافی مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی

فروشگاه اینترنتی بازار ارم

فیلتر مرحله اول تصفیه آب خانگی یا فیلتر الیافی pp اولین فیلتر دستگاه تصفیه آب می باشد کارتریچ الیافی در هوزینگ یک دستگاه تصفیه اب خانگی نصب می شود دقت یا مش فیلتر های الیافی از 0.5 میکرون تا 100 میکرون موجود می باشد.

مش فیلتر الیافی دستگاه تصفیه کننده اب خانگی 5 میکرون می باشد این فیلتر جهت حذف گل و لای ،شن و ماسه و کاهش کدروت مورد استفاده قرار می گیرد عدم استفاده از فیلتر الیافی 5 میکرون باعث خرابی سایر فیلتر ها و قطعات برقی می شود ارتفاع فیلتر های الیافی از در سایز های 10،20،30 و 40 اینچ تولید میگردد.

ارتفاع فیلتر الیافی خانگی 10 اینچ می باشد مواد اولیه فیلتر های الیافی از پلی پروپیلن می باشد عمر فیلتر حدودا 3 الی 6 ماه و از نظر حجمی 2000 گالن می باشد.

 

 

 

 

 

مشخصات کیفیت فیلتر مرحله اول تصفیه آب
  • وزن فیلتر الیافی

    وزن فیلتر مرحله خانگی یک شاخص خوب برای تعیین کیفیت فیلتر می باشد وزن فیلتر های الیافی باید بالای 100 گرم باشد چنانچه وزن فیلتر الیافی کمتر باشد کیفیت کمتری دارد

 

  • جنس الیاف

    جنس الیاف فیلتر باید از نوع الیاف پلی پروپیلن باشد چنانچه فیلتر الیافی از الیاف های پلاستیکی ساخته شده باشد کیفیت لازم برای استفاده ندارد.

  • استحکام فیلتر الیافی

    منظور از استحکام فیلتر نرم یا سفت بودن آب می باشد اگر فیلتر الیافی بیش از حد سفت باشد نمی تواند املاح را بخوبی حذف کند همچنین ممکن است سایر قطعات دستگاه را نیز دچار مشکل کند و اگر فیلتر بیش از حد نرم باشد بعد از مدت کمی از استفاده فیلتر دچار تغییر فرم و حالت می شود لذا استحکام فیلتر باید مناسب باشد.

 

  • تراکم فیلتر الیافی

    تراکم فیلتر الیافی یک شاخصه مهم می باشد تراکم داخلی فیلتر با تراکم بیرون فیلتر متفاوت می باشد الیاف داخلی فیلتر باید تراکم بیشتری نسبت به بیرون فیلتر داشته باشد این موضوع باعث می شود گل ولای کاملا گرفته می شود اگر تراکم لایه بیرونی نیز بیشتر باشد صرف بیرون فیلتر درگیر خواهد شد و قسمت های داخلی سفید خواهند ماند

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.